Qaranlıq

Oğuzhan Uğur'la P!NÇ: İrem Derici , Mafyacılık, Aptal Kutusu, Pezeberk, Sosyal Mesafe 

BaBaLa TV
Abunə olun 2
Baxış 2,3M
95% 22 085 937

Oğuzhan Uğur'la P!NÇ: İrem Derici , Mafyacılık, Aptal Kutusu, Pezeberk, Sosyal Mesafe
👉Babala TV AZvid kanalına abone olmak için:
bit.ly/BabalaTV
P!NÇ'in diğer bölümleri:
❗Oğuzhan Uğur'la P!NÇ feat. MEVZULAR - Konuk: İbrahim Büyükak
azvid.info/video/m5SVpby1hK2foNA.html
❗Oğuzhan Uğur'la P!NÇ: Türkler Geliyor , Fatma Turgut , Sizden Gelen Hediyeler , Katılcılık
azvid.info/video/etzSm8ytjJyAd9g.html
❗Oğuzhan Uğur'la P!NÇ 2020 Yılbaşı Özel Bölüm
azvid.info/video/bNOn1trfecRzjMQ.html
Sosyal Medya Hesaplarımız;
Instagram ► babalativi
Facebook ► babalativi
Twitter ► babalatv

Əyləncə

Tarixində dərc edildi

 

18 May 2020

Paylaşın:

Link:

Yüklə:

Yükləmələr.....

Buraya əlavə edin:

Mənim pleylistlərim
Sonra baxın
Şərh 80   
Tamer Cihan Official
Tamer Cihan Official 7 saat əvvəl
1 saat 5 dakika nasıl geçmiş anlamadım. Bittiğine üzüldüm. İrem derici seviyoruz seni 💋💋💋
T ARMY
T ARMY 7 saat əvvəl
Pinç ifsalari azvid.info/video/qKvOpbywZ92Hiao.html
Macbeth
Macbeth 7 saat əvvəl
ilerde değerleneceği beklenen sanal para .uygulamayı indirip hiç bir şey ödemeden her gün pi kazanabiliyorsunuz. Bitcoin zamanında kimselerin inanmadığı bir para birimiydi ama şuan 1 bitcoin 10 bin tl. hedefledikleri 3 aşamanın şu an 2. aşamasına yeni geçtiler.bu aşamada alışverişler başlayıp pi coinin değeri belirlenecek, son aşama ise sanırım borsa da işlem görmesi vs. her gün bir kere tıklıyorum, yormuyor şarj yemiyor ve herhangi bir şey harcamıyorum. umarım ilerde değerlenir buralar. İndirme linki burada. minepi.com/macbethh Davetiye kodu: macbethh
ibrahim efe gencal
ibrahim efe gencal 7 saat əvvəl
Abi seni karsilarin alip hadi bizi guldur diyen akrabaların varmı
Emre Ocak
Emre Ocak 7 saat əvvəl
İrem ablamızın da en yakın zamanda ifşaasını izleriz inşallah en yakın zamanda 😊
ALİ ESMER
ALİ ESMER 7 saat əvvəl
İrem Derici muhteşemdi gerçekten. Güzel bir program olmuş, emeğinize sağlık..
EFE KARACA
EFE KARACA 7 saat əvvəl
Çok iyi bölüm teşekkür ederiz
İbrahim Karakaya
İbrahim Karakaya 7 saat əvvəl
Abi mevzular libya bekliyoruz
Bertuğ Çakır
Bertuğ Çakır 8 saat əvvəl
Normalde konukları atlarız bu sefer iremi izledik seni atladık reis haberin olsun😄
BERK bb
BERK bb 8 saat əvvəl
Böyle doğal videoları izlediğimiz için teşekkürler 👏 sosyal medyanın güzelliği.
Albay Official™
Albay Official™ 8 saat əvvəl
Nedense şimdi inandırıcı gelmiyor hiçbir anı
RECEP ÖZTÜRK
RECEP ÖZTÜRK 8 saat əvvəl
İrem derici sürekli gelsin 😂😂😂
Yunus Emre Bay
Yunus Emre Bay 8 saat əvvəl
play.google.com/store/apps/details?id=com.yeb.letstouch bu oyun oğuzahan uğurdan daha eğlenceli indir oyna
Cengiz topçu
Cengiz topçu 8 saat əvvəl
Siz yıkılıyorsunuz harikaydı 🤣🤣🤣😂
Cengiz topçu
Cengiz topçu 8 saat əvvəl
Sana İrem’le birkaç söyleşi yakışır bizi koparırsın diğer söyleşilerde çok mükemmel 😀
Alper Akseki
Alper Akseki 9 saat əvvəl
.
YOUTUBE İNSTAGRAM KESİTLER
1 saate 5 reklam koyan gözü tok babala
ENSAR!
ENSAR! 9 saat əvvəl
azvid.info/video/gtivsrnSqMp7lNQ.html silinmeden izleyin😲
CmL YmK
CmL YmK 9 saat əvvəl
İrem Derici iyi prim yapmışsın bacım. yorumlara baksana? millet sana yürümüyor artık, koşuyor :D
Baha Kokkaya
Baha Kokkaya 9 saat əvvəl
adam artık sakinledi diyo 1 hafta geçti hala trend de
Görkem Nacar
Görkem Nacar 9 saat əvvəl
En büyük sagopa kajmerdir bunlar kim la hahahaa
Baha Kokkaya
Baha Kokkaya 9 saat əvvəl
abi yeni videolar daha hızlı gelebilirmi uygunsanız :) seviliyosun
Yüksel FURKAN -CAROU1923-
Abi bi ara o kadar boş yaptınki artık irem derici sunsun pinçi dedim
fake akar
fake akar 10 saat əvvəl
ne anlatıyon ya
Emirhan Colak
Emirhan Colak 10 saat əvvəl
Birbirinden güzel videolar için azvid.info/user-xsnXdEBFaqQzGleWdaK3LQ kanalı takip edin
Akif Akay
Akif Akay 10 saat əvvəl
azvid.info/video/hqa7m6mygbhif6o.html
Sağlıklıs Yaşa
Sağlıklıs Yaşa 10 saat əvvəl
bayramınızı kutlarımm
RC BUİLT TR
RC BUİLT TR 10 saat əvvəl
irem derici ve efsane taşak muabbeti
Naim Cengiz
Naim Cengiz 11 saat əvvəl
Ya bu adam bütün övgüleri hak ediyor tamamen kendine has bir kişilik 👌👌👍
Gizem Çetin
Gizem Çetin 11 saat əvvəl
İrem Derici bir daha gelmelii
Burak Genç
Burak Genç 11 saat əvvəl
Ulan ben bu adamı çılgınlar gibi izliyordum ama yüzü eskimeye başladı bazı esprileri çekilmemeye başladı ama hala izliyom aq 😂
Burcu Aykoç
Burcu Aykoç 11 saat əvvəl
Neden İrem Derici daha önce gelmemiş dedim resmen 🐥en en en sevdiğim bölüm oldu ba yıl dım 🌸🌸🌸
Yiğit ARSLAN
Yiğit ARSLAN 11 saat əvvəl
<a href="#" class="seekto" data-time="3556">59:16</a>
Doğukan Necmi Elçik
Doğukan Necmi Elçik 12 saat əvvəl
<a href="#" class="seekto" data-time="45">0:45</a> yine gereksiz gülmeler
Recep Gözütok
Recep Gözütok 12 saat əvvəl
Bu adamın sesi Ali Ataya benzemiyor mu özellikle Mecnun karekteri
Gizem Horuzoğlu
Gizem Horuzoğlu 12 saat əvvəl
Oğuzhan uğur irem dericinin konoğoydoo ✌🏻
Sherah BlackBerry
Sherah BlackBerry 12 saat əvvəl
bunu istiyordun ama di mi evet ama bu niye oldu XD
dünyadabirilkim
dünyadabirilkim 12 saat əvvəl
Abi valla açık olucam bu son pinçler biraz değişmişti bağzı yerleri geçip geçip duruyordum ama bu tam başlardaki gibi olmuş hiç geçmeden sıkılmadan baştan sonra izledim baya iyi geldi bu psikolojinin üstüne mdöd
Silay Puri
Silay Puri 12 saat əvvəl
Sürekli piç dediği kısımda ciddili midem bulandı
Yaren tatlı
Yaren tatlı 12 saat əvvəl
Oğuzhan'ın dişi versiyonu
Yaşar Gelen
Yaşar Gelen 12 saat əvvəl
İlk defa pinç izledim normalde instagramdan kısa kesitler izlerdim bunda İrem var diye izledim sen İrem’i al bundan sonra.
Hasan Gümüş
Hasan Gümüş 13 saat əvvəl
<a href="#" class="seekto" data-time="2981">49:41</a> Dedem Odaya Baskın Düzenledi Ve Utanç Vericiydi :(
Sabri Erbay
Sabri Erbay 13 saat əvvəl
Bak İrem Derici yi sevmezdim ama su açık sözlü oluşu varyaaa ahhh ahhh efsane bir kadınmış yaa
azazel john
azazel john 13 saat əvvəl
Irem derici instada fotomu begenmisti 5 sene once😁
Anıl Yazıcı
Anıl Yazıcı 13 saat əvvəl
Yeni techno sarkim lutfen bir dinleyin. azvid.info/video/b7rbqZ2-m8WCn5E.html
Ece
Ece 13 saat əvvəl
Yav kusura bakma da iki kelimeden biri küfür olan birisinin bunu samimiyet sanması çok saçma bu nedir yani? irem bana hala samimi gelmiyor. Oguzhan'ın adı çıkmış küfürbaz diye. Bu söylediğim linç de değil yaşadıkları falan çok zor tamam ama rahatsız oldum
bizim aile
bizim aile 13 saat əvvəl
Yaaa ben ne salakmisim daha once niye sizi kesfetmemisim cokkk iyisiniz cokkkk👍👍
Yıldız Ay
Yıldız Ay 13 saat əvvəl
Cinsiyetçi küfür etmeseniz daha güzel bir program olur
Yıldız Ay
Yıldız Ay 13 saat əvvəl
İrem Derici o kadar haklı ki 👏Su an kendisini aşırı sevdim ❤️ Dedikoducu tipleri deli etmiş ağzına sağlık 😀
Sude naz Meral
Sude naz Meral 14 saat əvvəl
Abi katıl butonu ne zaman gelicek?
Efehakaan Culcu
Efehakaan Culcu 14 saat əvvəl
Aga kim ne derse desin küfür kadar bir kadını itici gösteren bişey yok
Furkan Yılmaz
Furkan Yılmaz 14 saat əvvəl
Hadiseyi de davet edinn @babalatv
serhat kaya
serhat kaya 14 saat əvvəl
YA BU KADINI ÇOK SEVİYORUM YA ÇOK DOĞAL...
ayşe zuhal şahin
ayşe zuhal şahin 14 saat əvvəl
şive yapmadan mı konuşsan acaba
Mary Jane
Mary Jane 14 saat əvvəl
Ayy çok güzel bölümdü ya bayıldım ireme valla
Ümit Yaşar
Ümit Yaşar 14 saat əvvəl
Nereden nereye bağladı mk noldu angaradaki kızla o dışarı okumaya giden bebeye kızın kuzeni diye tanıttığı lavukla boynuzu geçirdikten sonra noluyodu onu anlamadım ya la
TAYLAN AKYARDAN
TAYLAN AKYARDAN 14 saat əvvəl
Ulan sonuna kadar izledim hiç atlamadan ama bu İrem Derici Ayrı bi gacı ya.
Hafize Nur KARAGÖZ
Hafize Nur KARAGÖZ 15 saat əvvəl
Hani Beyazıt Öztürk?
Atakan Arslan
Atakan Arslan 15 saat əvvəl
Abla başbakan diye bişey yokki seni yapalım be
Voicerr Q
Voicerr Q 15 saat əvvəl
bu kadinin ağzı ne kadar bozukmus bu ne
Crazy Sheytan
Crazy Sheytan 15 saat əvvəl
Oğuzhan irem ile Babala da ortak program yapın efsane izlenir. İrem de hikaye çok saglam güleriz. 😀
Enes Öztürk
Enes Öztürk 15 saat əvvəl
İrem beni hatırladın mı? Arkadaşlar beğenin de üstte gözüksün yorumum
Azra Keser
Azra Keser 15 saat əvvəl
Abiiiiii bu kadar samimi bir muhabbet olamaz otur bu kadınla sabaha kadar yapılan dedikodudan bahsetmiyorum
videodunyasi
videodunyasi 15 saat əvvəl
agzindaki kufurlere bak ya sen tv ye cikan birisin nedir bu kezban kezban kufurler
Popüler Flamingo
Popüler Flamingo 15 saat əvvəl
komik mi lannn buuuuu
Muhammed Taha Şat
Muhammed Taha Şat 16 saat əvvəl
Aşiretin oğlu ile hacettepedeki kız olayı fake sebebi adam o kadar zenginse neden 15 ay yapsın bedelli yapar gelir. HER ANLATILANI DİNLE HER DİNLEDİĞİNE İNANMA...
Elina Elit
Elina Elit 16 saat əvvəl
Yaninizda ki Adam sus dursun diye mi cikardiniz.sacma salak her konyuya gulup senin yaninda pasifize olan bir tip gibi kalmis .Yaninda ki arkadasa soyluyorum hic mi omurgan yok senin bir durusun kendini rezil etmek mi hosuna gidiyor
Tuba nur
Tuba nur 16 saat əvvəl
Sadece İremin oldugu kısmı izleyip çıktım..
Mr Usta Türkiye
Mr Usta Türkiye 16 saat əvvəl
Lağım ağızlılar
• Kübra •
• Kübra • 16 saat əvvəl
Pinçle mevzuları karıştıyorsun be abi
hakan düzkıran
hakan düzkıran 16 saat əvvəl
Canım sıkıldıkça <a href="#" class="seekto" data-time="3550">59:10</a> açıyorum. İrem cansın sen. Kendini cool göstermeye çalışan yapmacık insanların aksine samimisin ❤️
Bilge Tonyukuk
Bilge Tonyukuk 16 saat əvvəl
epilepsi dedin beni bitirdin stres ve uykusuzluk o kadar kötü etkiliyor ki...
mehmet kholl
mehmet kholl 16 saat əvvəl
<a href="#" class="seekto" data-time="75">1:15</a>:49 buradan anlatmaya başladıklarının izahını bu videoda açıklamış zaten. azvid.info/video/gc3JuJaWiJWKc5k.html Ama sen bunu genel olarak ele al. Sağ veya sol, bunu yapmayan yok. Kısaca kendilerine tribün yapıyorlar.
Trolley Stood
Trolley Stood 17 saat əvvəl
Look foward to our chanel 🇨🇲🇹🇷❤️
Inci Tosun
Inci Tosun 17 saat əvvəl
🤍🤍🤍
Tamer Guleryuz
Tamer Guleryuz 17 saat əvvəl
Cok iyi program
Eren Tepe
Eren Tepe 17 saat əvvəl
İrem DERİCİ Elraen e bağladı :d
Berna Yıldırım
Berna Yıldırım 17 saat əvvəl
İrem Derici harikasın seni çok seviyoruz. Mukemmelsin
Aybüke
Aybüke 17 saat əvvəl
kelime kullanımı programla alakalı değil. rtük e laf edeceksiniz onun için
musa orhan
musa orhan 17 saat əvvəl
Oğuz'un konuştğu yerleri atlayanlar like
Flint
Flint 18 saat əvvəl
Minecraft wow💡 azvid.info/video/or29xsfRe9J5nZk.html
İrəli